Lezbiyenlik tam bana Göreymiş Meğer

Adım Merve 37 yaşındayım 6 senedir dul bi doktorum önce kendimden bahsedeyim 153 boyunda 42 kg ağırlığında oldukça minyon bir Yapıya sahibim Kumral oldukça bakımlı bi kişiyim Erotik Hikayeler Okumayı Seviyorum.Yaşımı da pek gösterdiğim sayılmaz hikayem geçen sene bostanlıda başımdan geçti yeni taşındığım evime pek gelip gidenim yoktu apartmandakilerlede hiç Tanışma fırsatım olmamıştı taki ırmakla tanışana […]

Masaj Yaparak Boşalttım

Merhabalar, Ben Aysel 32 yaşında, 1.70 boyunda katı vücüdu olan bakımlı ve güzel bir kadınım. Alanya’da ikamet ediyorum. Seks Hikayeleri Okumaya Bayılıyorum. Daha öncelikle hiç evlilik geçirmedim fakat bi çok fazla defa ilişkiye girdim. çok aşırı tecrübeli değilim lakin sekse gerçekten çok aşırı düşkümün. Bekaretimi 19 yaşında izmirde üniversite okurken yakışıklı sevgilime bırakmıştım. Alanya’da normalde bir masaj […]

Taze Körpecik Karımı Siktiler

Selam ben SELİM size eşim SEVGİ ve komşumuz ENDERLE yaşadiğimiz Anımızı göndermiştim okuyan arkadaşlar bizi oradan bilirler birinci animizi okumanizi isterim bu onun devami çünkü sonunda yazmiştim karim sandiğim gibi mahsum değilmiş diye.Enderle yaşadiğimiz O güzel günden 3 gün geçmiş bu konuyu konuşamaştik ne o cesaret edebildi ne ben Enderde ben evdeyken gelmiyordu o akşam […]

Damadım Beni Öyle Bir Siktiki

Herkese Almanya’dan selamlar. Bu Siteyi uzun zamandır takip ediyorum ve yazılan hikayeleri beğenerek okuyorum. Benim hikayem Damadımla geçen sene başlayıp halen devam ediyor. Ben uzun yıllardır evliyim ve iki çocuk sahibiyim. Oğlum 18 yaşında ve bu sene Münih’te Üniversiteye başladı. Kızım 20 yaşında ve evli, kocası 25 yaşında. Çok mutlu bir evlilikleri var. Damadım Kızımın […]

Arkadaşımın annesiyle sıcak seks hikayemiz

Merhaba www.www.hikayeevi.org da seks hikaye okurları,adım mert 23 yaşındayım istanbulda yaşıyorum..benim bir arkadasım var onla cok sıkı fıkıyızdır ve ben oldum olası annesine hastayımdır ama bu hep icimde gerceklesmeyecek bir istek olarak kalacak sanırdım megerse öyle degilmis Günlerden pazartesi ben üniversiteden tatil icin eve gelmistim ama memleket hasreti nasıl burnumda tütmüs sabah cok erken trenden […]

Kürt kızıyla harika sex hikayeleri

Merhabalar,ismim Nejat.26 yaşındayım ve İzmir’de oturuyorum.Size anlatacağım olay bundan 2 sene önce başımdan geçti.Üniversite’yi bitirmiş ve bankacı olarak ünlü bir bankanın Diyarbakır’da ki şubesine müdür olarak atandım.Genç ve tecrübesizken büyük bir şehirde ki bankalardan birine atanamazdım fakat daha yüksek bir maaş için Diyarbakır’a gitmeyi kabul etmiştim ki zaten hayatımın en doğru kararlarından birini verdiğimi anlamıştım.Haziran […]

Arkadaşımın Kardeşini Gizlice Siktim

ben 19 yaşındayım ve anlatacağım olay bu sene yaşandı.kardeşim dediğim bir arkadaşımın kardeşi beni öyle azdırıyorduki.16 yaşında sarışın mavi gözlü ne zaman görsem aklımdan sikmek geçiyordu.neyse okulların açık olduğu bir gün bu okuldan eve geliyordu.bende bunun yanına gittim eve beraber geliyorduk sohbet ederken evde kimsenin olmadığını abisinin yani arkadaşımın babasıyla işe gittiğini annesininde teyzesinin yanında […]

Gülay Ablanın Ayaklarından Başladım Yalamaya

ben bursa da yaşıyorum bu başımdan geçen olay 13yıl önce gerçekleşti şuan 28 yaşındayım lise 1 e gidiyordum o zamanlar ve inanılmaz derecede ayak hastasıyımdır bakımlı ayak olursa zaten kafayı yerim kesinlikle dokunmak isterim ve komşumuz gülay ablanında ayakları hayallerimde ki gibi bir ayaktı gülay abla ozaman lar 32 -33 yaşlarında falandı.genelde hep mini etek […]

Arkadaşım ile Kız Kardeşime Tecavüz Ettik

ben istanbul ümranide oturuyorum ismim ahmet 20 yaşındayım. kız kardeşim esra 18 yaşında uzun saçlı zayıf 55 kiloda çok güzel bir kızdır. 3 ay önce babam ve annem köydeki dedem rahatsızlandığı için onun yanına gitmişlerdi. bize bikaçgun gelmeyeceğiz evde dikkatli olun şunu şöyle yapın diye tavsiye ettiler ve gittiler. bende evde oturmaktan canım sıkılmıştı arkadaşım […]

Suna Teyze ile Özel Bir Gece

.Herşey 13 yaşımda iken başıma geldi. Evimizin alt katında komşumuz olan Suna teyze vardı. Eşinden ayrılmış ve çocuğu olmayan 33 yaşında sarışın, uzun saçlı, bakımlı ve güzel bir kadındı. Bildiğim kadarıyla kimsesi yoktu ve annemden başka komşularıyla da görüşmez ama bize sık sık gelir annemle dertleşirlerdi. Annem onu hem fazla sevmez hem de bize gelmesine […]

Kendimi Onun Kolarına Bıraktım

Herkese slmlar esexhikayeleri.org okurları.Önce korktum ama sonra zevkten bayıldım.. ben antalya bir otel de müdürüm..ayni otel de benim sayemde ise baslayan üstkattaki komsunun kiziyla aramiz da geçti..kiz turimden yeni mezun olmus beni yardimcim olarak..staj görüyordu..ailesi çok samimi aile dostumuzdu..o günlerde ben de kiz arkadasimdan yeni ayrilmis bosluktaydim..ilk.önceleri dikkatimi çekmemisti. ama onun songünlerde giyim kusami dikkatimi […]

istanbul maltepe masaj yapan escort eda

http://www.istanbultrescort.org/ads/maltepe-masoz-escort-bayan-eda/    

Masöz Escort Ebru Kadıköy

http://www.istanbultrescort.org/ads/masoz-escort-ebru-kadikoy/  

Türbanlı kadınım azdım.

Slm sevgili arkadaşlar sizlere başımdan geçen gerçek ve ibret verici bir hikaye yazmak istiyorum inanan inanır inanmayan inanmaz. Ben 30 yaşında 8 ay önce evlenmiş biriyim. Akraba aracılığı ile eşimle tanıştık aylarca konuştuk nişanlandık ve evlendik. Ilk buluşmamızda eşimin kendinden 3 yaş küçük olan evli kız kardeşi vardı yanımızda bizi başbaşa bıraktı gitti. Baldızımın ismi […]