Kız Kardeşimini Arkadaşımla Beraber Siktik

\r\n\r\n \r\n Selam ben Furkan ailemle birlikte Kütahya’da yaşıyorum. 23 yaşındayım 19 yaşında bir kız kardeşim var. kız kardeşimin adı Didem. Sizlerle paylaşacağım hikayem Didem ve benimle ilgili. Umarım benim hikayemi de beğenir ve yorumlarsınız. 2 ay önce yaz tatili sebebi ile Didem’in Üniversitesinden tatile gelmesi ile başladı. Didem’in üniversitede çok değiştiğini fark ettim. Tatil […]

Arkadaşım beni dolmuşun içinde sikti tecavüz hikayeleri

Arkadaşım beni dolmuşun içinde sikti tecavüz hikayeleri \n \n Selam arkadaşlar, Sizlere erotik hikayemi anlatmak istiyorum. Bir gün arkadaşımla dolmuşa bindik ve bana sarıp amıma dokundu hoşuma gitti ve orada onunla sikiştik bu sıra alım kapalıydı, amma çokluk yağmıyordu. doğrusu çalışmaya karşılamak dilemediğim üç gündüzdü insanoğlunun hiçbir madde yapası gelmiyor. bağımlı şunlar bidayet ertesinde edineceğim […]

Abim Beni Becerdi

\r\n Abimle aramızda sadece bir yaş olduğu için neredeyse aynı yaşta sayılırdık. Üstelik o hastalığı sebebiyle okula bir yıl ara vermişti. Yani anlatacağım ensest hikâyeler kategorisindeki öykü sırasında aynı sınıfa gidiyorduk. \r\n 17 yaşımdaydım ve okulun en güzel kızlarından birisiydim. Bu nedenle okuldaki çocuklar hatta öğretmenler ve çalışanlar da benimle flört ediyorlardı. Ben de bu […]

Üvey Kardeşim Beni Becerdi

\r\n Liseli sikiş hikâyeleri arasına eklenebilecek olan bu öyküm üvey kardeşim ile benim aramda geçmişti. Babamı kaybettiğimde daha on beş yaşındaydım ve bir yıl geçmeden annem yeni birisiyle evlendi. Ahmet abinin benden iki yaş büyük bir oğlu vardı. Başlangıçta her şey normaldi ve yaklaşık iki yıl çok gürültü olmadan böyle geçti. Hakan askerlik çağına gelmişti […]

 İş Yerindeki Arkadaşımla Kaçamak

\n \n Bir Pazartesi günüydü. İş yerinde hoşlanmış olduğum porno hikayeleri Gülsüm adında şeker mi şeker, hoş mu hoş bir bayan çalışıyordu. O kadar güzeldi ki bu bayan, tüm erkeklerin gizliden gizliye gözlerini alamadığı bir bayandı kendisi. Bir gün işe arabayla gitmiştim. İşler çok yoğundu ve mesaiye kalmıştım. Akşam olmuş işlerim bitmiş artık eve gitme […]